søndag 1. februar 2009

INDIA MUMBAI

johoo:) siste dagen vaar i mumbai. i morgen baerer turen videre til goa, litt lenger soer, og langs kysten, saa der blir det tid til bading og avslapping. skal bli litt deilig aa koble av fra denne utrolig intrykksfulle byen. i gaer var vi paa safari i en national park rundt en times kjoeretur unna. der fikk vi sett snoe tigere og vanlig tigere og daadyr og loever og ville apekatter som gikk fritt rundt over hele parken. vi dro ogsaa opp paa en fjelltopp hvor det var helt fredelig med den beste utsikten, der var det to tusen aar gamle steinhuler, en slags hulelandsby. veldig fascinerende, og vi var de eneste som var med paa touren, for det var egentlig stengt, saa da fikk vi slappet litt av og. senere paa kvelden dro vi paa hotel continental paa marine drive og spiste paa top floor utendoers resturanten dome, med utsikt over hele kysten, det var moerkt saa det var kjempefint med levende lys og live musikk. senere paa kvelden dro vi til leopold igjen og tok noen oel og danset, det var veldig goey. men naa gleder vi oss bare til aa BADE! togturen i morgen starter klokken seks paa morgenen, og tar rundt femten timer, men det blir veldig spennende, mye aa se langs veien. hver taxitur er en opplevelse, saa vi ser frem til togturen ogsaa! masse bilder har vi tatt, men det er litt problematisk aa faa lagt de inn, for disse dataene er fra 1974 eller no, saa vi er litt redde for at alt skal crashe hvis vi proever oss. men vi er paa jakt etter bedre dataer! skulle oenske alle hjemme var med og saa alt! tenker paa alle!

5 kommentarer:

  1. Jeg er så misunnelig at jeg nesten begynner å grine her jeg sitter !! Kunne virkelig ønske at jeg var der og !!
    Kos dere kjempe masse tuster, ta masse bilder og oppdater bloggen hele tiden, så kan jeg drømme at jeg også er med på turen deres ;)
    Glad i dere alle sammen <3

    SvarSlett
  2. Jeg er så misunnelig at jeg nesten begynner å grine her jeg sitter !! Kunne virkelig ønske at jeg var der og !!
    Kos dere kjempe masse tuster, ta masse bilder og oppdater bloggen hele tiden, så kan jeg drømme at jeg også er med på turen deres ;)
    Glad i dere alle sammen <3

    SvarSlett
  3. det er bra dere har det fint dernede. og kos dere videre på ferden. her hjemme er det snø og kulde. skal hilse fra lisabett og gjengen fra tveit. kos deg. hilsen pappa.

    SvarSlett
  4. Elsker at dere har funnet en lokal Leppa! Digg!! Savner dere, heldiggriser!<3
    MAIA

    SvarSlett
  5. årrh.. så gøy dere har det. og så mye historie dere år opplevd:D er såååå misunnelig:D:D
    gleder meg til bilder kommer<3

    SvarSlett